02 December 2011

Santai : review youtube berwajah baru

Assalamualaikum, korang sedar tak sekarang youtube dah berwajah baru. Apa macam ? bagi aku agak menarik. So, sape-sape yang ada akaun youtube boleh terus tengak video korang terus yang dekat sidebar tu.Warna pon menarik dan fresh. Paling penting, tak menyusahkan macam facabook. Tukar sana sini tapi hampeh macam apa lagi. 



dua orang je yang aku dah subscribe, iaitu Mat Luthfi dan Anwar Hadi . Kedua-duanya abang angkat aku, Aww. jangan klik pangkah.  Takmo-takmo. So, apa komen korang tentang wajah youtube sekarang?


You may leave your comment :)

3 comments:

  1. okay je. bagi saya lebih mudah. :) serious. lebih elegent orang kata.

    ReplyDelete
  2. bagi sYE ,, oke, canteek, n snang, :)
    heee :D

    ReplyDelete
  3. Memang menarik...

    Entri terbaru di blog JR:

    "Bunkface: Mengapa RTM Panik + Bangang??"

    ReplyDelete

Maaf kalau tak dapat nak balas komen.