30 September 2012

TV3 tak patut siarkan Drama Ku Petik Dosa


Ramai yang beranggapan Drama Ku Petik Dosa ni banyak nilai negatifnya, dan yang paling nampak tang ubat batuk tu. Ramai juga yang anggap penerbit cuma nak kaut keuntungan. Tapi sedarkah kita? Cerita-cerita macam ni la yang banyak nilai. Ni tak, kita sokong cuma cerita gangster semata-semata. Nilai?  Negatifnya ada. Tak banyak pulak kritikan. Lagi suka ada la. Lagi pecah panggung ada la. Bukan nak kata tolak cerita-cerita macam tu, layan je lah. Tapi kalau direnung-renungkan dalam banyak side, drama Ku Petik Dosa ni memang banyak unsur yang kita boleh ambil sebagai pedoman. Setuju? Semua ada pendapat masing-masing. 

You may leave your comment :)

6 comments:

  1. setujuuuu. cite mcm ni jarang pengarah drama nak buat.

    ReplyDelete
  2. @cik nana Kan ? Yang buat ni pun orang bash.

    ReplyDelete
  3. sangat setuju!! bnyk org ckp bnda explicit drpd implicit...

    ReplyDelete
  4. ada yg kita boleh ambil iktibar...

    ReplyDelete
  5. kenapa link fb tu xbole dpt ye?

    ReplyDelete

Maaf kalau tak dapat nak balas komen.